شناسه خبر : 101364
دوشنبه 05 تير 1402 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز گیلانی برای اشاعه فرهنگ محیط زیست دل به دریا زد/فیلم

یکی از پیشکسوتان گیلانی رشته ورزشی قایقرانی و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با هدف اشاعه فرهنگ محیط زیست، برنامه پاروزنی عرض ۷۰۰ کیلومتری سواحل خزر را از بندرترکمن استان گلستان آغاز و قرار است طی مدت ۲۰ روز تا آستارا پاروزنی کند.

عمران پورعسگر پرست، دوشنبه در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: بر اساس برنامه و با مساعدت‌های دستگاه متولی در ورزش و جوانان، دریابانی، هلال احمر و محیط زیست در نظر داریم تا نوار ساحلی دریای خزر در کرانه‌های جنوبی این اکوسیستم ارزشمند، را با هدف اشاعه فرهنگ محیط زیست و همچنین با اندکی تاخیر، بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر پاروزنی کنیم.

این پیشکسوت رشته قایقرانی افزود فاصله بخش شرقی خزر در بندر ترکمن تا بخش غربی آن در استارا حدود ۶۷۰ تا ۷۰۰ کیلومتر مسافت دارد که انشاالله در مدت ۲۰ روز پاروزنی خواهیم کرد.

پورعسگرپرست گفت: در صورت مساعد بودن هوا روزانه ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر از پهنه آبی خزر را طی خواهیم کرد و همزمان با اجرای این فعالیت ورزشی برنامه‌های فرهنگی با هدف معرفی بیشتر مقوله محیط زیست در شهر‌های ساحلی در دستور کار است و شعار ساحل پاک، محیط زیست پایدار را فریاد خواهیم زد.

download

منبع: خبرگزاری دانشجو
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi